ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک‌میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند
سرخط خبرها

تکمیل ظرفیت پروازها به مقصد مشهد در دهه پایانی صفر| حداکثر قیمت یک میلیون و ۸۵۰هزارتومان

  • کد خبر: ۱۸۳۴۳۶
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تکمیل ظرفیت پروازها به مقصد مشهد در دهه پایانی صفر| حداکثر قیمت یک میلیون و ۸۵۰هزارتومان
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی: با افزایش تقاضا و تکمیل ظرفیت ها دیگر بلیت هواپیمایی در سامانه‌های ما موجود نیست.

فرهاد دوایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به بازار تامین بلیت به مقصد مشهد برای حضور در عزاداری‌های دهه پایانی صفر عنوان کرد: قیمت بلیت‌های ناوگان حمل و نقل ریلی و جاده‌ای تغییری نداشته است و چون نرخ مصوب دارد، گزارشی از تخلف در فروش بلیت مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: سایت‌های فروش بلیت هواپیما متعدد هستند و نظارت بر این سایت ها، زمانبر و دشوار است. از این رو، امکان تخلف یا تعیین نرخ‌های خارج از عرف وجود دارد. اما تاکنون گزارشی از نرخ‌های نامتعارف هواپیمایی گزارش نشده است.

دوایی خاطرنشان کرد: عرضه و تقاضای بلیت سفر‌های هوایی همخوانی ندارد و همان‌گونه که در جریان سفر اربعین مشاهده شد، تامین بلیت هواپیما دشوار بود.

 

نماینده سازمان هواپیمایی کشوری به افزایش پرواز‌ها به مشهد اشاره و تاکید کرد: مدیران هواپیمایی کشوری در حال برنامه ریزی جهت افزایش تعداد پرواز‌ها به مقصد مشهد هستند تا عرضه و تقاضا برابر شود. در چنین صورتی بهتر می‌توان روی نظارت بر قیمت بلیت‌ها تمرکز کرد. اکنون بلیتی در سامانه‌های ما موجود نیست که اصطلاحا «بازار سیاه» به وجود بیاورد.

دوایی در پایان به نرخ‌های کنونی بلیت هواپیما به مشهد اشاره کرد و گفت: بلیت هواپیما تهران-مشهد براساس نرخ مصوب، یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومان است. گرانترین بلیت‌ها به مقصد مشهد مربوط به پرواز‌های جنوب و جنوب غرب کشور با نرخ مصوب یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->